Wprowadzenie
Informacje o nas
Referencje
Partnerzy
Oferta
Opinie i Certyfikaty
 


Polish

Kontakt:
biuro@pars.pl




Usługi

  • Analiza organizacyjna i procesowa – Strategia Sprzedaży
    uwzględnieniem rozwiązań typu CRM.
  • Dobór CRM
    pod kątem optymalizacji jakości obsługi klienta

  • Pielęgnacja Teleadresowych Baz Danych
    w zakresie normalizacji, czyszczenia i deduplikacji danych w teleadresowych bazach danych
  • Segmentacja rynku – dobór precyzyjnej bazy danych
    dotyczącej potencjalnych klientów według wskazanych kryteriów (z wykorzystaniem telemarketingu, białego wywiadu itp.).
  • Szkolenie i analiza jakości kadry
    w zakresie wiedzy merytorycznej i predyspozycji indywidualnych
  • Projekty dedykowane
    są realizowane w sytuacji, gdy nie można zastosować żadnego gotowego produktu spełniającego oczekiwania klienta lub zakres usług wykracza poza obszar struktur handlowych np.: obieg dokumentów, zagadnienia związane z systemami MRP/ERP, automatyką przemysłową itp.

Systemy
 

  • DBT Studio
    System do czyszczenia, normalizacji i deduplikacji danych w teleadresowych bazach danych